END_OF_PREVIEW

Fashion znamke

BlumarineCalvin KleinCarolina HerreraFurlaLacosteLozzaMexxPoliceStingTommy Hilfiger
Fashion znamke
Blumarine
- Prefinjenost eleganca
- Srednji, višji cenovni razred
- transparentna in lahkotna
- Barvne kombinacije:
- Črno srebrna zlata
- Bleščeča črna, rjava,zlata
- Bela
- Svetlo rjava
- Slonokoščena,roza
- Leopard
- Kristali
Fashion znamke
Calvin Klein
- Richard Klein je danes poznan kot svetovno priznani modni oblikovalec in njegovo ime je enako nazivu znamke;
- izdelal prvo linijo kavbojk;
- dal svoje ime tudi spektru parfumov, dišav, modnih dodatkov, ur in nakita;
- Drzna in skrivnostna - to so očala znamke Calvin Klein.
- stoji za klasično eleganco ter izjemnim stilom.
- Tehnološka dovršenost in prestižni dodatki omogočajo izboljšanje in oplemenitenje posameznikovega izgleda.
Fashion znamke
Carolina Herrera
Rojena v Venezueli, leta 1990 dobi nagrado za najboljši dizajn (Pratt inštitud).

- leta 2001 se rodi blagovna znamka Carolina Herrera;
- prisotna po celem svetu;

Ciljna skupina so ženske stare med 25 in 40 let; samozavestna, pozorna na modo in ima rada priznane modne znamke
- znamka je sinonim za dostopen luksuz, poudarjena ženskost (Chic, Casuale Elegance, Igrivost)
- veliko uporablja barve, povsod se igrajo z logotipom, ki ga vkomponirajo v izdelek

Cenovni razred: višji in srednji
Fashion znamke
Furla
Italijansko podjetje ustanovljeno l.1927

Furla je med vodilnimi na svetovnem trgu usnjenih izdelkov , ki predstavlja resnično italijanski dizajn

- uporablja inovativne proizvodne tehnike
- stil je sodoben, eleganten, vsestranske linije funcionalen in brezčasen

Furlini izdelki so: originalni, ekskluzivni, edinstveni, funkcionalni, prefinjeni, verodostojni

Produkti: sončna očala, korekcijski okvirju, čevlji, usnjeni izdelki pasovi, torbice, tekstil,

Ciljne skupine: svetovljanske ženske, ki veliko potujejo po svetu »COSMOPOLITAN« Ženske, ki kombinirajo oblačila z modnimi dodatki, imajo svojo osebnost in vedo kaj si želijo »URBAN CHIC«

Starost: 25-45 let

Cenovni razred: srednji cenovni razred

Višji cenovni razred: inspiracija Candy torbica-prodajni hit...za ženske, ki so v trendu, originalne, cool..materiali kombinacija usnja in gume

Srednji cenovni razred: brezčasna, elegantna ženska, inspiracija« Furla icon bag«

Izhodišča cena: za mlade, dinamične in moderne ženske, ki nosijo sodobni modni stil, z posebnimi detajli, imajo rade svežino
Fashion znamke
Lacoste
Kvaliteta, udobje in stabilnost.

Kolekcijo očal Lacoste brez dvoma zaznamuje tekmovalnost in zavezanost športu. Očala odražajo življenjski slog športnika, ki obsega brezmejno eleganco, izpopolnitev vseh pričakovanj ter nepričakovano udobje, ki je sorazmerno s kvaliteto in inovativnostjo.

Očala Lacoste so nepogrešljiv in zvest spremljevalec v življenju športnika.
Fashion znamke
Lozza
Od leta 1878
- prva proizvodnja okvirjev v Italiji
- pretežno moška linija za vse starostne skupine
- poudarek je na korekcijskih okvirjih, sončnih očal za vzorec
- stranke zelo cenijo kvaliteto,
- modeli klasični, večni izhajajo iz 70ih in 80ih let
- znamka ni odvisan od trenutnih modnih trendov-italijanski stil
- cenovno zelo ugodna in dostopna

Pečat znamke: harmonija preteklosti s pridihom, ki ponuja prihodnost
Fashion znamke
Mexx
- širok razpon sončnih in korekcijskih očal za ženske, moške in najmlajše, ki zajema trenovski in bolj mestni pridih.

- Okvirji, ki prehajajo od bolj elegantnih k izvirnejšim so popolni za ljudi z občutkom za modo, visoko kvaliteto in neobičajnost.

-Harmonija barvnih kombinacij vnaša v celotno kolekcijo pridih drugačnosti in unikatnosti.

- širok spekter izdelkov od oblačil pa vse do modnih dodatkov

- MEXX je torej odnos, je življenjski stil, je poljub.
Fashion znamke
Police
Znamka ima zelo bogato zgodovino in tradicijo po celem svetu

Ciljna skupina: 18-45 let

-kvaliteta, vzdržljivost, kreativen dizajn, pozornost v detajlih
-uporabniki POLICE blagovne znamke so impulzivni, modno osveščeni, digitalni, unikatni
-POLICE blagovna znamka je moderno urbana, s katero se izraža individualnost, avtentičnost

GIVENCHY:
Prepoznaven DNA dizajnerja Riccarda Tisci-ja

Rdeča nit je unikatnost in sodobnost

Ključne lastnosti: struktura, geometrija, modernost, mešanica materialov, ekstremna pozornost na detajlih, visoka kvaliteta

Ciljna skupina:ženske, moški, ki ljubijo unikatnost, cenijo tehniko in kvaliteto, ljubijo modo ne glede na starost

Ti uporabniki ne marajo nositi vidnih logotipov

Cenovni razred: višji
Fashion znamke
Sting
Ciljna skupina: 16-35let

Cenovno zelo privlačna znamka

Ambasadorji znamke: Michael Schumacher, Gabriel Batistuta, Fabio Cannavaro

-uporabniki so v koraku z modo, samozavestni, ki ne rabijo zavetje dizajnerskih znamk in ne zapravijo veliko (npr.kupci H&M, ZARA, C&A)
-poudarek znamke je v barvah, igrivosti, dobrega razpoloženja in mladosti
-uporablja se veliko vzorcev s katerim nikoli ne pretirava
-pozornost v detajlih
Fashion znamke
Tommy Hilfiger
Očala TOMMY HILFIGER v sebi zdruzuje zivahno barvitost,bogastvo materiala in inovativni logotip,zastava,ki predstavlja simbol ,za kakovost in prepoznavnost ameriskega stila

Zajemajo žensko, moško in otroško linijo, poleg le teh poglavitnih treh linij pa oblikuje Tommy Hilfiger še posebno športno linijo, jeans linijo, linijo modnih dodatkov, dišav, ter izdelkov za dom.

Znamka danes zastopana v več kot 65 ih državah po vsem svetu. Pod vodenjem ustanovitelja Tommya Hilfigerja je znamka doživela največji razcvet.